Summecourse Prezi: video uitnodiging

Op 25 augustus verzorg ik een summercourse voor collega’s over Prezi. Ik heb er een uitnodiging voor gemaakt. Mocht je ook geïnteresseerd zijn in Prezi en er meer van willen weten, mail me dan.

Over arjanbr0ere
zie ook www.linkedin.com/in/arjanbroere

5 Responses to Summecourse Prezi: video uitnodiging

  1. kees akkerman zegt:

    hoi arjan,
    ruig filmpje heb je gemaakt! prachtig om dit te creeren lijkt me. ik bewaar goede herinneringen aan onze wintercourse.
    zoals je wellicht weet zit in vanaf april in de vrije sector, oftwel, ik heb mijn twintigjarige adviespraktijk (5 jaar gitp) verzelfstandigd.
    gaat allemaal naar wens.
    ik ervaar veel ruimte en vrijheid, termen die ik ook in je film tegenkom.
    never a dull moment.

    groet,
    kees akkerman
    groningen

  2. arjan broere zegt:

    hi Kees,

    Goed te horen, die ruimte.

    En in de summercourse gaat t ook nu weer over t slepen der dingen😉

    Heb je voor mij nog een keer de naam van de dichter die je in A’dam bij je had?

    Groet,
    Arjan

  3. Pingback: De Prezi over een Prezi maken « Arjan Broere

  4. Rixt zegt:

    Hoi Arjan, het is toch 23 augustus? In jouw Prezi uitnodiging staat 25 aug. Als ik dit straks ook kan, na de summer course…? Dat lijkt me wel wat! groetjes Rixt

Geef een reactie

