Advertorial Mobiel werken

Met veel plezier heb ik meegewerkt aan de Vodafone campagne voor Mobiel werken. Het deel waar ik een bijdrage aan heb geleverd waren vijf advertorials (bijv p 150 van Outlook) die in het zaterdagmagazine van het Financieel Dagblad werden opgenomen. De campagne is breder en diverser. Kijk daarvoor op de visueel erg aantrekkelijke site rond smart business van Vodafone.

Via Google kwam iemand van Boomerang bij mij uit met de vraag of ik mee wilde werken aan de campagne. Ik dacht aan een kiekje en wat vragen via de mail beantwoorden, maar het werd een uitgebreid telefonisch interview en een uitgebreide fotosessie😉

En dan over de term mobiel werken. Of we het nu mobiel werken, het nieuwe werken, slimmer werken, werk 2.0 of anders noemen maakt mij niet veel uit, hoewel met elke naam de nadruk iets anders ligt. Het gaat erom dat werken in deze tijd anders kan en -uiteindelijk- anders moet. Denk aan:

  • de klassieke start- en eindtijd van werken zijn onpraktisch door files en volle kantoren, gaat tegen het ritme van sommigen in
  • de dominantie van kantoren en naast elkaar werken, waarbij concentratie een schaars artikel wordt (zie ook M&M‘s)
  • de scherpe lijn tussen collega’s en externen, terwijl samenwerken tot voordelen kan leiden
  • werken met gestandaardiseerde tools die doorgaans minder snel en persoonlijk zijn dan waar je thuis mee werkt
  • advertenties en eenrichtingsites maken als bedrijf , terwijl er alsmaar geavanceerdere sociale media zijn

Veranderingen zijn hard nodig!

(Foto: Valentijn Brandt)

Over arjanbr0ere
zie ook www.linkedin.com/in/arjanbroere

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: