In the clouds opslaan: SugarSync werkt

Ik gebruik al een tijd Dropbox om bestanden on line op te slaan, zodat ik een backup heb maar er ook met de telefoon of vanaf andere computers bij kan. Werkt prima en 2 Gb heb je niet zo snel vol. Via een artikel over bestanden online opslaan op Lifehacking kwam ik -zoekend naar nog meer mogelijkheden- uit bij SugarSync.

Wat ik aan Sugarcync handig vind:  -al is het niet echt nieuw of anders dan Dropbox-

  • je kunt bestanden uploaden
  • met een opvallende map -magic briefcase- denk je er aan bestanden die je online wilt hebben ook in die map te zetten
  • je hebt 5 gb gratis
  • je kunt met een mappenmanager allerlei mappen koppelen, die dan gesynct worden
  • de iPhone app is overzichtelijk en snel
  • je kunt mappen delen of helemaal openbaar maken.

Het grootste verschil dat ik zie met Dropbox is de 5 Gb en de redelijk makkelijke manier om die ruimte uit te breiden.

Over arjanbr0ere
zie ook www.linkedin.com/in/arjanbroere

Geef een reactie

