Create more impact!

Een mooi initiatief: create more impact! Een wezenlijke thema ook, want wie wil niet impact hebben in zijn aanpak en optreden. In mijn LinkedIn-profiel gebruik ik al geruime tijd ‘met impact communiceren’ als onderdeel van mijn missie.

Ik kwam in aanraking met het initiatief via Abdul Advany en Herman Kopinga. Mensen die in staat zijn geïnspireerd een boodschap te brengen.

Create more impact is een site waarop 60 sprekers in één minuut hun visie op meer impact creëren geven. De sprekers doen dat op onderstaande thema’s.

Bekijk de films of browse door het Vimeo-kanaal om er een paar uit te pikken.

Slimmer werken is de reeks waar ik ook een bijdrage aan heb geleverd.

Over arjanbr0ere
zie ook www.linkedin.com/in/arjanbroere

Geef een reactie

