Should I stay or should I go?

Gonogo Een interessant initiatief van Monsterboard, Talpa/Tien en FNV: Go/No go. Een site over wel of niet in je baan blijven. Doe de test en na een interessante set vragen, weet je meer. Ik kwam zelf niet voorbij een error, helaas nadat ik al een hele poos aan het invullen was. Dus ik ken de kwaliteit van de conclusie niet. Daarnaast had ik enige aarzeling met het invullen van postcode en huisnummer, maar heb ik maar vertrouwd op de integriteit van de site (geen spam!).

De vragen zijn interessant (heb je liever macht zonder aanzien of aanzien zonder macht), maar verder is de site nog niet zo vol.

Misschien dat FNV nu toch nadrukkelijker jongeren gaat aanspreken nu Mei Li Vos toch de Tweede Kamer haalt voor de PvdA … Immers, een van de oprichters van Alternatief voor vakbond is openlijk kritisch over onder andere FNV.

Over arjanbr0ere
zie ook www.linkedin.com/in/arjanbroere

Geef een reactie

